středa 4. května 2016

Probuzená radost u malé, smutné slečny

Vstoupila do ordinace při kontrole se slovy :" Konečně jsem si ten výlet se třídou užila... Bylo to úža, já jsem si se spolužákama povídala a vůbec jsem nemyslela na to, že by mně mělo být špatně. Ani na to břicho, ani na tu hlavu jsem vůbec nemusela myslet. Řekla jsem si , že kdyby něco bylo, tak to tam vyřešíme."

I podle maminky se jejich dcera "probudila."

Její problém byl začarovaný kruh - bolesti břicha, bolesti hlavy nejen před školou, ale i v sobotu a neděli. 10 ti letá slečna byla vyšetřena u všech odborníků, což je samozřejmě správně.

Lék, který přinesl této dívce nový pohled a schopnost užívat si běžné radosti, jako je výlet, a zbavil jí bolestí, jsem našla pomocí rozboru jejího porodu.

Podrobně jsme s maminkou procházely, jaké pocity a co prožívala matka při porodu, jak se cítila, co si říkala, a lék pro malou, smutnou holčičku byl na světě.

Ještě mě překvapila při kontrole, kdy na můj dotaz, co její spor s otcem, holčička řekla: "On se teď změnil. Mamka odešla a my jsme si spolu pouštěli písničky. Já se taky snažím trochu uklízet, aby se tak nevytáčel."

Další kontrolu jsme naplánovali za měsíc, abychom kontrolovali její stav a aby její jiskra již nepohasla.

Žádné komentáře:

Okomentovat